Sunday 12 April 2009

"I'll keep takin' punches until their will grows tired" (Veder 1993)

6 comments:

  1. "Don't give up
    'cos you have friends
    Don't give up
    You're not beaten yet
    Don't give up
    I know you can make it good."

    Peter Gabriel

    ReplyDelete
  2. "Raise up your ear, I'll drop the style and clear
    It's the beats and the lyrics they fear
    The rage is relentless
    We need a movement with a quickness
    You are the witness of change
    And to counteract
    We gotta take the power back

    Yeah, we gotta take the power back
    Come on, come on!
    We gotta take the power back"

    Rage Against The Machine

    ReplyDelete
  3. ...ma ko te diro, samo reci, razbit ce mo ga... :))

    ReplyDelete
  4. "Choose your enemies carefully, because they will define you. Make them interesting because they are going to live with you for a long time"

    Paul David Hewson
    Friday 20 June 2008

    ReplyDelete
  5. Ma pametan je Bono... al' shta chemo kad neprijatelji biraju nas?

    Zipa!
    Ako ja sebi biram neprijatelje, znachi da idem sa uvjerenjem ili sa namjerom da imam ili da pridobijem neprijatelje i da i sam budem nekome ili nechiji (ili obadvoje) neprijatelj. Onda je na nekom drugom da bira bash mene kao svog neprijatelja medju svim ostalim neprijateljima a na meni ja da budem najbolji od najboljih neprijatelja pa da zasluzhim da me taj neko drugi izabere kao dostojnog neprijatelja. Ali onda taj neko drugi, birajuchi sebi neprijatelje, ide sa namjerom da ima neprijatelje i da i sam (ili sama) bude nekome ili nechiji (ili obadvoje) neprijatelj... ovaj kontradiktivni krug nas vrtoglavo vuche u paradox - oxymoron...

    Mozhda bi se mi jednostavno trebali kaniti tog neprijateljevanja! Ali ima jedna, al' vrijedna (sa WWR pechatom), pouka iz Boninog umjetnichkog pokushaja na produkciju poslovica - ljudi definitivno definishu jedni druge!

    ReplyDelete
  6. "Enemies oppose me in absence of friend"
    خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی

    ReplyDelete