Sa Marie (Igorom) mogu u potpunosti da se slozim! I kako ja vidim stvari ove dvije naizgled polarizirane stavke ustvari uopshte ne moraju da iskljuchuju jedna drugu - naprotiv ja smatram da one jedna drugu kompletiraju. I kad se malo bolje razmisli o njima tek se onda uvidi koliko je problematika njihove polemike kompleksna. Moze se o ovome prichati, i prichalo se i pricache se, danima i godinama; za kafanskim stolovima, na blogovima i forumima, medju nama, vama, njima, svima, ovdje, tamo, svugdje; pisache se poeme i romani; i prije nas i poslije nas jer nas ovakve diskusije stimuliraju na razmishljanje i refleksivnost a nekako sa strane cijelo vrijeme chujem shapat koji kazhe: "[...] av varje sanning är motsatsen lika sann" (pogledaj post Tuesday 30 december 2008) shto se igra sa svakom vrstom debatiranja kao vuk sa ovchicom a istovremeno i problematizira vech problematichan pojam iskrenosti i postavlja pitanje koja je vrijednost a kolika cijena iskrenosti i sta iskrenost u stvari reprezentira - iskrenost kao chin, djelo, a ne kao nekakav abstraktan status.
:))) Gdje ode ovamo... ja i zaboravio na ovo:))) Ali!!!!!!!!!!!!! Ja bih ovdje ipak da malkice protestiram - "istina" kao koncept i "govoriti istinu o onome sto ti mislis/smatras/osjecas" nisu bas ista stvar, jel' tako?
Al' se slazem u tome da je ta "istina koju mi dozivljavamo kao istinu i koju mozemo izabrati da li da je ispoljimo [iskreno] ili ne [iskreno?)" ustvari takve prirode da je uvijek jedna od mnogih moguchih interpretacija one "istine", kontash, jer ona "istina" "was built to bend", k'o shto to mladich tako lijepo izusti...
A pazi sad ovog heroja i njegovog postulata na istu temu:
"Interpretation can never be brought to an end, simply because there is nothing to interpret. There is nothing absolutely primary to be interpreted, since fundamentally, everything is already interpretation; every sign is, in itself, not the thing susceptible to interpretation but the interpretation of other signs", (Foucault)
Ili
"There are no facts, only interpretations", (Nietzsche)
"Om man ska vara ärlig mot någon så vill det till väldigt mycket kärlek!"
ReplyDelete(Marie Göranzon, 19:44)
Sa Marie (Igorom) mogu u potpunosti da se slozim! I kako ja vidim stvari ove dvije naizgled polarizirane stavke ustvari uopshte ne moraju da iskljuchuju jedna drugu - naprotiv ja smatram da one jedna drugu kompletiraju. I kad se malo bolje razmisli o njima tek se onda uvidi koliko je problematika njihove polemike kompleksna. Moze se o ovome prichati, i prichalo se i pricache se, danima i godinama; za kafanskim stolovima, na blogovima i forumima, medju nama, vama, njima, svima, ovdje, tamo, svugdje; pisache se poeme i romani; i prije nas i poslije nas jer nas ovakve diskusije stimuliraju na razmishljanje i refleksivnost a nekako sa strane cijelo vrijeme chujem shapat koji kazhe: "[...] av varje sanning är motsatsen lika sann" (pogledaj post Tuesday 30 december 2008) shto se igra sa svakom vrstom debatiranja kao vuk sa ovchicom a istovremeno i problematizira vech problematichan pojam iskrenosti i postavlja pitanje koja je vrijednost a kolika cijena iskrenosti i sta iskrenost u stvari reprezentira - iskrenost kao chin, djelo, a ne kao nekakav abstraktan status.
ReplyDelete"I heard the truth was built to bend", (Turner 2009)
ReplyDelete:)))
ReplyDeleteGdje ode ovamo... ja i zaboravio na ovo:)))
Ali!!!!!!!!!!!!!
Ja bih ovdje ipak da malkice protestiram - "istina" kao koncept i "govoriti istinu o onome sto ti mislis/smatras/osjecas" nisu bas ista stvar, jel' tako?
Al' se slazem u tome da je ta "istina koju mi dozivljavamo kao istinu i koju mozemo izabrati da li da je ispoljimo [iskreno] ili ne [iskreno?)" ustvari takve prirode da je uvijek jedna od mnogih moguchih interpretacija one "istine", kontash, jer ona "istina" "was built to bend", k'o shto to mladich tako lijepo izusti...
A pazi sad ovog heroja i njegovog postulata na istu temu:
"Interpretation can never be brought to an end, simply because there is nothing to interpret. There is nothing absolutely primary to be interpreted, since fundamentally, everything is already interpretation; every sign is, in itself, not the thing susceptible to interpretation but the interpretation of other signs", (Foucault)
Ili
"There are no facts, only interpretations", (Nietzsche)